Fanart que no es pro y otras cosas

¡Plumilla!
Como he estado ocupado en las juntas y más juntas de ANONIMEAD, me apoyo en mis esclavos de estudio C! para cumplir ¡Ajúa!

clic para ampliar



¿Un comercial con OGG, Loser y Chefcito ...de KFC? ¡Priceless!

Y un señor muy malo me manda este link para descargar un manual de cómo hacer historietas. Yo sé que lo bajarán, porque en el fondo todos quieren dibujar como yo. ¡Ardillas intelectualoides!

¡Me voy a otra junta! ¡Ustedes esperen su chequesote que ya pronto les daré trabajo, quieran o no!

Update: Chequen este link:

“Yoyo” mentions the fifteenth-century abbot Johannes Trithemius, author of the work De laude scriptorum manualium — “In Praise of Scribes.” (And yes, he grudgingly had to consent to get the tract printed in order to get people to read it.) Trithemius, a lexicographer who was also deeply interested in cryptography and steganography (the art of hiding messages), understood the benefits the printing press could bring to the scholar and the layman alike, but didn’t want it to replacethe work that monks and scribes were doing, or become an excuse for monks to become lazy and neglect the devotional aspect of their work.